2020-09-14

Zarządzenia Rektora z 2020 roku

Spis zarządzeń 2020

Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

 

Data i numer zarządzenia

Tytuł zarządzenia

2 stycznia 2020

1/2020

w sprawie uchylenia Zarządzenia nr 14/2013 r. z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie określenia zasad dyscypliny pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.

17 stycznia 2020

2/2020

w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu literacko-plastycznego „Gdyby dr Jadwiga Młodowska żyła dziś…”

17 stycznia 2020

3/2020

w sprawie kryteriów doboru kadry oraz wymagań dla podmiotów, przy realizacji zajęć praktycznych i praktyk zawodowych na kierunku Pielęgniarstwo

21 stycznia 2020

4/2020

w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej.

20 stycznia 2020

5/2020

w sprawie podziału środków przeznaczonych na pomoc materialną dla studentów.

22 stycznia 2020

6/2020

w sprawie Regulaminu Samorządu Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

23 stycznia 2020

7/2020

w sprawie powołania Komisji ds. Brakowania Dokumentacji Niearchiwalnej.

12 lutego 2020

8/2020

w sprawie wprowadzenia Regulaminu VII Wojewódzkiego Konkursu Gramatycznego Języka Rosyjskiego – „Sprawdź siebie”.

13 lutego 2020

9/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 4/2020 w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej.

13 lutego 2020

10/2020

w sprawie Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa pracowników PWSZ w Chełmie w projekcie pt.” Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami” oraz powołania Komisji Rekrutacyjnej w projekcie.

14 lutego 2020

11/2020

w sprawie Struktury zarządzania projektem Odkrywanie Polski. Język - historia – kultura.

28 lutego 2020

12/2020

w sprawie zmiany Regulaminu przeprowadzania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego na poziomie B1 w grupie dostosowanej do potrzeb osób dorosłych.

5 marca 2020

13/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 68/2019 z dnia 2 września 2019 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej.

11 marca 2020

14/2020

w sprawie zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród społeczności Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

12 marca 2020

15/2020

w sprawie planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

12 marca 2020

16/2020

w sprawie zmiany Zarządzenie nr 1/2019 z dnia 10 stycznia 2019 r. w sprawie Regulaminu podróży służbowych obowiązującego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

16 marca 2020

17/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 75/2019 z dnia 16 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

16 marca 2020

18/2020

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Wynagradzania Pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

17 marca 2020

19/2020

w sprawie zmian w organizacji i systemie pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

23 marca 2020

20/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 19/2020 w sprawie zmian w organizacji i systemie pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

w zakresie udzielania pierwszej pomocy

23 marca 2020

21/2020

w sprawie utworzenia studiów pierwszego stopnia na kierunku Dietetyka i żywienie zbiorowe.

23 marca 2020

22.1/2020

w sprawie utworzenia studiów pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika.

23 marca 2020

22.2/2020

w sprawie utworzenia studiów drugiego stopnia na kierunku Pedagogika

26 marca 2020

23/2020

w sprawie realizacji programów studiów z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość w okresie zagrożenia zakażeniem wirusem COVID-19.

30 marca 2020

24/2020

w sprawie powołania Komisji ds. nauczycieli akademickich PWSZ w Chełmie.

2 kwietnia 2020

25/2020

w sprawie przyznawania zapomóg w związku z wystąpieniem

COVID-19.

2 kwietnia 2020

26/2020

w sprawie zwolnienia z opłat za korzystanie z Domu Studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

2 kwietnia 2020

27/2020

w sprawie stawek za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich.

2 kwietnia 2020

28/2020

w sprawie realizacji programów studiów podyplomowych, kursów, szkoleń i innych form kształcenia z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość w okresie zagrożenia COVID-19.

7 kwietnia 2020

29/2020

w sprawie szczegółowych zasad kształcenia na odległość, monitoringu jakości zajęć dydaktycznych oraz weryfikacji efektów uczenia się w okresie zagrożenia COVID-19.

10 kwietnia 2020

30/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 19/2020 w sprawie zmian w organizacji i systemie pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

10 kwietnia 2020

31/2020

w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania Ankiety oceny zajęć prowadzonych w formie zdalnej.

22 kwietnia 2020

32/2020

w sprawie zasad organizacji posiedzeń organów kolegialnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z wykorzystaniem narzędzi komunikacji elektronicznej.

30 kwietnia 2020

33/2020

w sprawie formy i sposobu składania wniosków o świadczenia dla studentów PWSZ w Chełmie.

12 maja 2020

34/2020

w sprawie Procedury weryfikacji prac dyplomowych systemem antyplagiatowym w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

12 maja 2020

35/2020

w sprawie zmiany prowizorium planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2020 rok.

14 maja 2020

36/2020

w sprawie zmiany Regulaminu Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

14 maja 2020

37/2020

w sprawie określenia dokumentów wymaganych w postępowaniu rekrutacyjnym na studia.

14 maja 2020

38/2020

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia na rok akademicki 2020/2021.

14 maja 2020

39/2020

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia drugiego stopnia na kierunek Pedagogika na rok akademicki 2020/2021

14 maja 2020

40/2020

w sprawie określenia terminu i trybu wnoszenia opłaty rekrutacyjnej.

14 maja 2020

41/2020

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od cudzoziemców studiujących w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

14 maja 2020

42/2020

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

14 maja 2020

43/2020

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

14 maja 2020

44/2020

w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z Domu Studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

14 maja 2020

45/2020

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych.

14 maja 2020

46/2020

w sprawie określenia liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2020/2021.

14 maja 2020

47/2020

w sprawie działalności Biblioteki PWSZ w Chełmie.

25 maja 2020

48/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 41/2020 z dnia 14 maja 2020 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od cudzoziemców studiujących w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

26 maja 2020

49/2020

w sprawie zasad przeprowadzania zaliczeń i egzaminów w semestrze letnim roku akademickim 2019/2020 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

27 maja 2020

50/2020

w zasad przeprowadzania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie egzaminów dyplomowych z wykorzystaniem technologii informatycznych.

27 maja 2020

51/2020

w sprawie organizacji pracy w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

27 maja 2020

52/2020

w sprawie zasad realizacji zajęć dydaktycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

27 maja 2020

53/2020

w sprawie wprowadzenia Instrukcji Sanitarnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

27 maja 2020

54/2020

w sprawie zasad funkcjonowania oraz pobierania opłat za korzystanie z domu Studenckiego w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Uczelni.

28 maja 2020

55/2020

w sprawie Procesu dyplomowania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

28 maja 2020

56/2020

w sprawie zmiany zarządzenia nr 73/2019 z dnia 9 września 2019 r. w sprawie weryfikacji efektów uczenia się w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

28 maja 2020

57.1/2020

w sprawie zmiany zarządzenia nr 38/2019 z dnia 14 maja 2019 r. w sprawie opłat za wydanie i uwierzytelnienie dokumentów związanych z przebiegiem lub ukończeniem studiów.

28 maja 2020

57.2/2020

w sprawie zmiany zarządzenia nr 108/2019 z dnia 20 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad pobierania oraz warunków i trybu zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach w PWSZ w Chełmie.

25 czerwca 2020

58/2020

w sprawie zmiany Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa kadry kierowniczej i administracyjnej w projekcie „Program rozwojowy PWSZ w Chełmie”.

25 czerwca 2020

59/2020

w sprawie planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2020.

25 czerwca 2020

60/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 28/2016 z dnia 13 czerwca 2016 r. w sprawie wyboru przedstawiciela pracowników w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

29 czerwca 2020

61/2020

w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z domu Studenckiego PWSZ w Chełmie w okresie wakacyjnym.

29 czerwca 2020

62/2020

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 5/2020 z dnia 20 stycznia 2020 roku w sprawie podziału środków przeznaczonych na pomoc materialną dla studentów.

14 lipca 2020

63/2020

w sprawie przekształcenia niektórych kierunków studiów podyplomowych.

14 lipca 2020

64/2020

w sprawie udostępniania statków powietrznych studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

27 lipca 2020

65/2020

w sprawie wprowadzenia Regulaminu egzaminu dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo Studiów I stopnia w Instytucie Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

27 lipca 2020

66/2020

w sprawie wprowadzenia Zasad przeprowadzania w warunkach symulowanych części praktycznej egzaminu dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo studiów I stopnia w Instytucie Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

29 lipca 2020

67/2020

w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania Planu Operacyjnego Funkcjonowania Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w Warunkach Zewnętrznego Zagrożenia Bezpieczeństwa Państwa i w Czasie Wojny.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..