2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2018 roku

Spis zarządzeń 2018

Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Data i numer zarządzenia

Tytuł zarządzenia

15 stycznia 2018

1/2018

w sprawie powołania Zespołu do opracowania i wdrożenia programu rozwojowego dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

16 stycznia 2018

2/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji uczelnianych opiekunów praktyk zawodowych w projekcie „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo PWSZ w Chełmie”

31 stycznia 2018

3/2018

w sprawie zestawienia realizowanych godzin dydaktycznych

1 lutego 2018

4/2018

w sprawie powołania Pełnomocnika Rektora ds. Inwestycji

12 lutego 2018

5/2018

w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe

12 lutego 2018

6/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 43/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Zasad sprawowania kontroli zarządczej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

1 2 lutego 2018

7/2018

w sprawie Programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej

 

26 lutego 2018

8/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu V Wojewódzkiego Konkursu Gramatycznego Języka Rosyjskiego „Sprawdź siebie”

28 lutego 2018

9/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu ,,Konkursu wiedzy o zdrowym odżywianiu” – edycja pierwsza

28 lutego 2018

10/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1/2014 w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości

15 marca 2018

11/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 9/2018 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu ,,Konkursu wiedzy o zdrowym odżywianiu” – edycja pierwsza

15 marca 2018

12/2018

w sprawie stawek za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich

15 marca 2018

13/2018

w sprawie Konkursu Matematycznego im. Samuela Chróścikowskiego

15 marca 2018

14/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu Wiedzy o Unii Europejskiej – Edycja Piąta

16 marca 2018

15/2018

w sprawie wprowadzenia Procedury finansowania prac dyplomowych w Instytucie Nauk Technicznych i Lotnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

16 marca 2018

16/2018

w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) w PWSZ w Chełmie

11 kwietnia 2018

17/2018

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia na rok akademicki 2018/2019

11 kwietnia 2018

18/2018

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia drugiego stopnia na rok akademicki 2018/2019

12 kwietnia 2018

19/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie II edycja 2018

13 kwietnia 2018

20/2018

w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia

13 kwietnia 2018

21/2018

w sprawie wprowadzenia Procedury monitorowania wydatkowania środków z dotacji otrzymywanej na realizację zadań związanych z utrzymaniem powietrznych statków szkolnych i specjalistycznych ośrodków

szkoleniowych kadr powietrznych

19 kwietnia 2018

22/2018

w sprawie wprowadzenia wzoru formularza Oceny pracy dyplomowej

23 kwietnia 2018

23/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa studentów w projekcie „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie”

23 kwietnia 2018

24/2018

w sprawie powołania Komisji ds. Rekrutacji Studentów – uczestników projektu „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie”

23 kwietnia 2018

25/2018

w sprawie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

27 kwietnia 2018

26/2018

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

8 maja 2018

27/2018

w sprawie wprowadzenia Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

24 maja 2018

28/2018

w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

24 maja 2018

29/2018

w sprawie Regulaminu Ochrony Danych Osobowych i Bezpieczeństwa Informacji w PWSZ w Chełmie

24 maja 2018

30/2018

w sprawie Procedury zgłaszania naruszeń ochrony danych osobowych

28 maja 2018

31/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Otwartego Turnieju Szachowego o Puchar Rektora PWSZ w Chełmie

28 maja 2018

32/2018

w sprawie Regulaminu ponadprogramowych praktyk studenckich na kierunku Pielęgniarstwo w ramach projektu „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie”

28 maja 2018

33/2018

w sprawie wzoru umowy o przystąpienie do projektu pn. „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie”

28 maja 2018

34/2018

w sprawie Programu stypendialnego w projekcie „Program rozwojowy dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Chełmie”

14 czerwca 2018

35/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu przemarszu uczestników uroczystości związanych z Inauguracją Roku Akademickiego 2018/2019

20 czerwca 2018

36/2018

w sprawie zmiany Regulaminu Egzaminu Dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo w Instytucie Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

20 czerwca 2018

37/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa studentek i studentów w projekcie „Program rozwojowy PWSZ w Chełmie”

20 czerwca 2018

38/2018

w sprawie powołania komisji ds. rekrutacji studentek i studentów – uczestniczek/uczestników projektu „Program rozwojowy PWSZ w Chełmie”

26 czerwca 2018

39/2018

w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

26 czerwca 2018

40/2018

w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

26 czerwca 2018

41/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania miejsc w Domu Studenckim Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

26 czerwca 2018

42/2018

 

w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z Domu Studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

26 czerwca 2018

43/2018

 

w sprawie organizacji roku akademickiego 2018/2019

5 lipca 2018

44/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji praktykantów, Regulaminu rekrutacji uczelnianych opiekunów praktyk oraz Regulaminu wyboru instytucji/podmiotów chętnych podjąć współpracę w zakresie praktyk zawodowych

5 lipca 2018

45/2018

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych

16 lipca 2018

46/2018

w sprawie Regulaminu Praktyk Zawodowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie na kierunkach Filologia, Matematyka, Mechanika i budowa maszyn, Pedagogika oraz Stosunki międzynarodowe w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pn. ,,Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – V nabór

16 lipca 2018

47/2018

w sprawie Regulaminu przyznawania świadczeń materialnych studentom uczestniczącym w projekcie pn. ,,Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – V nabór oraz wzoru umowy o przystąpienie do projektu

18 lipca 2018

49/2018

w sprawie określenia zasad organizacji Kursu przygotowawczego do poprawkowej matury z matematyki

25 lipca 2018

50/2018

w sprawie opłaty za kurs dokształcający

25 lipca 2018

51/2018

w sprawie opłat za studia wnoszonych przez cudzoziemców w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

25 lipca 2018

52/2018

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

27 lipca 2018

53/2018

w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie wprowadzenia Regulaminu przemarszu uczestników uroczystości związanych z Inauguracją Roku Akademickiego 2018/2019

27 lipca 2018

54/2018

w sprawie Komisji Rekrutacyjnej

13 sierpnia 2018

55/2018

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

13 sierpnia 2018

56/2018

w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie wprowadzenia Regulaminu przemarszu uczestników uroczystości związanych z Inauguracją Roku Akademickiego 2018/2019

16 sierpnia 2018

57/2018

w sprawie rekrutacji na kierunek Bezpieczeństwo wewnętrzne w roku akademickim 2018/2019

16 sierpnia 2018

58/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa w projekcie „Akademia Młodego Inżyniera”

17 sierpnia 2018

59/2018

w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej

27 sierpnia 2018

60/2018

w sprawie wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2018/2019

28 sierpnia 2018

61/2018

w sprawie zmiany Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3 września 2018

62/2018

w sprawie zmiany zarządzenie nr 26/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

11 wrześnie 2018

63/2018

w sprawie ustalenia wysokości zadatku oraz wzoru umowy najmu miejsca w Domu Studenckim PWSZ w Chełmie

 

18 września 2018

64/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Mieszkańca Domu Studenckim

Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

 

18 września 2018

65/2018

w sprawie Komisji Rekrutacyjnej

 

28 września 2018

66/2018

w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe

 

28 września 2018

67/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia 51/2018 z dnia 25 lipca 2018 r. w sprawie opłat za studia wnoszonych przez cudzoziemców

w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

28 września 2018

68/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 41/2016 w sprawie Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

28 września 2018

69/2018

w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

28 września 2018

70/2018

w sprawie Procesu dyplomowania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 września 2018

71/2018

w sprawie hospitacji zajęć dydaktycznych

 

28 września 2018

72/2018

w sprawie Regulaminu rekrutacji oraz uczestnictwa studentów w projekcie „Studia dualne w PWSZ w Chełmie”

28 września 2018

73/2018

w sprawie Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

28 września 2018

74/2018

w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania i wdrożenia w PWSZ

w Chełmie zmian, wynikających z Konstytucji dla Nauki

 

19 października 2018

75/2018

w sprawie zmiany Regulaminu Mieszkańca Domu Studenckiego

Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

19 października 2018

76/2018

w sprawie opłat za korzystanie z pokoi gościnnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

22 października 2018

77/2018

w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

29 października 2018

78/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu V Wojewódzkiego Konkursu Pieśni i Poezji Rosyjskiej dla szkół ponadpodstawowych (ponadgimnazjalnych) „Służba wierszom próżności nie cierpi i żalów”. Poezja Włodzimierza Wysockiego

29 października 2018

79/2018

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 38/2018 w sprawie powołania komisji ds. rekrutacji studentek i studentów – uczestniczek/uczestników projektu „Program rozwojowy PWSZ w Chełmie”

14 listopada 2018

80/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu literackiego dla studentów I i II roku filologii angielskiej

30 listopada 2018

81/2018

w sprawie utworzenia Pracowni „Centrum Edukacji Matematycznej”

30 listopada 2018

82/2018

w sprawie utworzenia Pracowni Ekologii i Łowiectwa

 

30 listopada 2018

83/2018

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu wiedzy o bezpieczeństwie

30 listopada 2018

84/2018

w sprawie powołania Komisji ds. Potwierdzania Kwalifikacji Zawodowych

3 grudnia 2018

85/2018

w sprawie wprowadzenia Znaku graficznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

13 grudnia 2018

86/2018

w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania projektu Strategii PWSZ w Chełmie

18 grudnia 2018

87/2018

w sprawie wprowadzenie Kodeksu Etyki Nauczyciela Akademickiego

Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

31 grudnia 2018

88/2018

w sprawie wprowadzenia zasad wyłaniania najlepszych absolwentów

Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

do celów umarzania kredytów studenckich

31 grudnia 2018

89/2018

w sprawie przeprowadzenia weryfikacji poprawności okresów i stawek amortyzacyjnych środków trwałych będących w posiadaniu

Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..