2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2017 roku

Spis zarządzeń 2017

Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Data i numer zarządzenia

Tytuł zarządzenia

30 stycznia 2017

1/2017

w sprawie ustalenia Regulaminu Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

30 stycznia 2017

2/2017

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

31 stycznia 2017

3/2017

w sprawie ustalenia Regulaminu przyznawania świadczeń materialnych studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie uczestniczącym w projekcie pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”

31 stycznia 2017

4/2017

w sprawie wzoru umowy o przystąpienie do projektu pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

8 lutego 2017

5/2017

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych w ramach projektu „Nowe Kompetencje – Lepszy Start. Wsparcie Studentów PWSZ w Chełmie”

15 lutego 2017

6/2017

w sprawie wprowadzenia Regulaminu IV Wojewódzkiego Konkursu Gramatycznego Języka Rosyjskiego „Sprawdź siebie”

21 lutego 2017

7/2017

w sprawie wprowadzenia regulaminu konkursu pn.: "Otwarty nabór Partnerów spoza sektora finansów publicznych do realizacji projektu w ramach PO WER"

22 lutego 2017

8/2017

w sprawie powołania Komisji ds. Brakowania Dokumentacji Niearchiwalnej

16 marca 2017

9/2017

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 8/2017 z dnia 22 lutego 2017 r. w sprawie powołania Komisji ds. Brakowania Dokumentacji Niearchiwalnej

24 marca 2017

10/2017

w sprawie organizacji Stałego Dyżuru w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

24 marca 2017

11/2017

w sprawie powołania Zespołu ds. kontroli zarządczej oraz oceny ryzyka w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 marca 2017

12/2017

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie I edycja 2017

10 kwietnia 2017

13/2017

 

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 12/2017 z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie I edycja 2017

10 kwietnia 2017

14/2017

w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

10 kwietnia 2017

15/2017

 

w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2017/2018

24 kwietnia 2017

16/2017

 

w sprawie zmiany Regulaminu Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

27 kwietnia 2017

17/2017

 

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia na rok akademicki 2017/2018

27 kwietnia 2017

18/2017

w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia drugiego stopnia na rok akademicki 2017/2018

27 kwietnia 2017

19/2017

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

28 kwietnia 2017

20/2016

w sprawie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

28 kwietnia 2017

21/2017

w sprawie szkoleń lotniczych BVLOS/VLOS

28 kwietnia 2017

22/2017

w sprawie powołania zespołu badawczego do realizacji zadania badawczego pn. Ocena własności mechanicznych podkładów kolejowych wykonanych z mieszanki tworzyw wielkocząsteczkowych z pyłem sosnowym

28 kwietnia 2017

23/2017

w sprawie powołania zespołu badawczego do realizacji zadania badawczego pn. Opracowanie receptury środka zabezpieczającego podkład kolejowy w aspekcie 25-letniego okresu trwałości

5 maja 2017

24/2017

w sprawie audytu wewnętrznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

8 maja 2017

25/2017

w sprawie zmiany Regulaminu Egzaminu Dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo w Instytucie Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

8 maja 2017

26/2017

w sprawie konkursów na stanowiska nauczycieli akademickich

29 maja 2017

27/2017

w sprawie opłat za kursy dokształcające

29 maja 2017

28/2017

w sprawie Regulaminu rekrutacji praktykantów

30 maja 2017

29/2017

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Otwartego Turnieju Szachowego o Puchar Rektora PWSZ w Chełmie

30 maja 2017

30/2017

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych

1 czerwca 2017

31/2017

w sprawie powołania zespołu badawczego do realizacji zadania badawczego pn. Problemy ochrony i konserwacji zabytkowych ruin XVI-wiecznego zamku w Sielcu koło Chełma

6 czerwca 2017

32/2017

w sprawie Regulaminu wyboru instytucji /podmiotów chętnych podjąć współpracę w zakresie praktyk zawodowych studentów PWSZ w Chełmie w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – II edycja w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

13 czerwca 2017

33/2017

w sprawie Regulaminu Praktyk Zawodowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie na kierunkach Rolnictwo, Mechanika i budowa maszyn, Pedagogika, Pielęgniarstwo oraz Matematyka w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”- II edycja

13 czerwca 2017

34/2017

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 8/2015 z dnia 24 marca 2015 r. w sprawie podróży służbowych pracowników w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

13 czerwca 2017

35/2017

w sprawie wprowadzenia Regulaminu przemarszu uczestników uroczystości związanych z Inauguracją Roku Akademickiego 2017/2018

13 czerwca 2017

36/2017

w sprawie ustalenia Regulaminu przyznawania świadczeń materialnych studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie uczestniczącym w projekcie pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – II edycja

13 czerwca 2017

37/2017

w sprawie wzoru umowy o przystąpienie do projektu pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – II edycja w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

27 czerwca 2017

38/2017

w sprawie Szkolenia do uzyskania uprawnienia instruktora samolotowego FI(A)

27 czerwca 2017

39/2017

w sprawie organizacji roku akademickiego 2017/2018

27 czerwca 2017

40/2017

w sprawie opłat za wydanie dokumentów związanych z tokiem studiów

17 lipca 2017

41/2017

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

17 lipca 2017

42/2017

w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

7 sierpnia 2017

43/2017

w sprawie opłat za studia wnoszonych przez cudzoziemców w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

7 sierpnia 2017

44/2017

w sprawie liczby miejsc na poszczególnych kierunkach/poziomach studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2017/2018

25 września 2017

45/2017

w sprawie wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2017/2018

25 września 2017

46/2017

w sprawie wprowadzenia zasad wyłaniania najlepszych absolwentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie do celów umarzania kredytów i pożyczek studenckich

28 września 2017

47/2017

w sprawie zmiany Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

 

28 września 2017

48/2017

w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej

28 września 2017

49/2017

w sprawie Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

28 września 2017

50/2017

w sprawie Regulaminu rekrutacji praktykantów, Regulaminu rekrutacji uczelnianych opiekunów praktyk oraz Regulaminu wyboru instytucji/podmiotów chętnych podjąć współpracę w zakresie praktyk zawodowych

28 września 2017

51/2017

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych

28 września 2017

52/2017

w sprawie Regulaminu Praktyk Zawodowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie na kierunkach Matematyka, Mechanika i budowa maszyn, Pedagogika, Stosunki międzynarodowe oraz Pielęgniarstwo w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pn. ,,Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – III nabór

28 września 2017

53/2017

w sprawie zmiany zarządzenie nr 19/2017 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

28 września 2017

54/2017

w sprawie Regulaminu przyznawania świadczeń materialnych studentom uczestniczącym w projekcie pn. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” – III nabór oraz wzoru umowy o przystąpienie do projektu

28 września 2017

55/2017

w sprawie zmiany kalendarza postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego i drugiego stopnia na rok akademicki 2017/2018

28 września 2017

56/2017

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 29/2013 z dnia 22 lipca 2013 roku w sprawie wprowadzenia wzorów świadectwa ukończenia studiów podyplomowych i świadectwa ukończenia kursu dokształcającego oraz określenia zasad ich wydawania

28 września 2017

57/2017

w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

26 października 2017

58/2017

w sprawie wprowadzenia Instrukcji gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami majątku ruchomego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

13 listopada 2017

59/2017

w sprawie wysokości opłaty za kurs Repetytorium z fizyki

12 grudnia 2017

60/2017

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 8/2013 z dnia 15 kwietnia 2013 r.

12 grudnia 2017

61/2017

w sprawie Szkolenia AutoCAD i SolidEDGE w zakresie konstrukcji mechanicznych

12 grudnia 2017

62/2017

w sprawie powołania zespołu badawczego do realizacji zadania badawczego pn. Oddziaływanie telefonu komórkowego na organizm ludzki podczas rozmowy telefonicznej

20 grudnia 2017

63/2017

w sprawie ustanowienia Dnia Rektorskiego

20 grudnia 2017

64/2017

w sprawie zmiany składu rady Bibliotecznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..