2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2013 roku

Zarządzenia Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie wydane w 2013 roku

 

Data zarządzenia

Numer i tytuł zarządzenia

7 stycznia 2013

1/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu uczelnianego konkursu fotograficznego w Państwowej wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie II Edycja 2013

7 stycznia 2013

2/2013 w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie o wartości przekraczającej 14 000 euro

28 stycznia 2013

3/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu literacko – plastycznego ,,W czym upatruję człowieczeństwo Janusza Korczaka?”

28 stycznia 2013

4/2013 w sprawie Procedury dokonywania zamówień publicznych
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

12 kwietnia 2013

5/2013 w sprawie ustalenia Regulaminu Tworzenia
i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

12 kwietnia 2013

6/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu ,,Nagraj  reportaż radiowy i zgarnij nagrody”

12 kwietnia 2013

7/2013 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

15 kwietnia 2013

8/2013 w sprawie wprowadzenia Instrukcji Kancelaryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum Zakładowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

22 kwietnia 2013

9/2013 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 2/2012 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej

10 maja 2013

10/2013 w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2013/2014

10 maja 2013

11/2013 w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na rok akademicki 2013/2014

10 maja 2013

12/2013 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

10 maja 2013

13/2013 w sprawie wzoru oświadczenia składanego przez kandydata na studia stacjonarne

10 maja 2013

14/2013 w sprawie określenia zasad dyscypliny pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

15 maja 2013

15/2013 w sprawie wysokości opłat za kursy

15 maja 2013

16/2013 w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe

15 maja 2013

17/2013 w sprawie powołania Komisji ds. Brakowania Dokumentacji Niearchiwalnej

15 maja 2013

18/2013 w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia podyplomowe

16 maja 2013

19/2013 w sprawie ustalenia wzorów umów o warunkach odpłatności na studiach stacjonarnych oraz studiach niestacjonarnych

28 maja 2013

20/2013 w sprawie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3 czerwca 2013

21/2013 w sprawie organizacji Stałego Dyżuru w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 czerwca 2013

22/2013 w sprawie zmiany Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

28 czerwca 2013

23/2013 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

2 lipca 2013

24/2013 w sprawie wzoru oświadczenia składanego przez kandydata na studia stacjonarne

15 lipca 2013

25/2013 w sprawie zmiany zarządzenia nr 12/2013 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

15 lipca 2013

26/2013 w sprawie organizacji roku akademickiego 2013/2014

15 lipca 2013

27/2013 w sprawie zasad tworzenia, rejestracji, działania oraz likwidacji uczelnianych organizacji studenckich

22 lipca 2013

28/2013 w sprawie wzoru umowy o warunkach odpłatności
za studia odbywane przez cudzoziemców

22 lipca 2013

29/2013 w sprawie wprowadzenia wzorów świadectwa ukończenia studiów podyplomowych i świadectwa ukończenia kursu dokształcającego oraz określenia zasad ich wydawania

1 sierpnia 2013

30/2013 w sprawie wprowadzenia Procedury organizowania studiów podyplomowych i kursów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

12 września 2013

31/2013 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych w PWSZ w Chełmie

12 września 2013

32/2013 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

12 września 2013

33/2013 w sprawie ustalenia wzoru umowy o warunkach odpłatności na studiach stacjonarnych na drugim lub kolejnym kierunku studiów

24 września 2013

34/2013 w sprawie składu Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

24 września 2013

35/2013 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

24 września 2013

36/2013 w sprawie powołania Komisji ds. Potwierdzania Posiadanego przez Nauczyciela Akademickiego Doświadczenia Zawodowego

24 września 2013

37/2013 w sprawie określenia wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2013/2014

24 września 2013

38/2013 w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej

24 września 2013

39/2013 w sprawie likwidacji Katedry Historii w ramach Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej

24 września 2013

40/2013 w sprawie likwidacji Katedry Germanistyki w ramach Instytutu Neofilologii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

24 września 2013

41/2013 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Szkolenia Personelu Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

24 września 2013

42/2013 w sprawie wysokości opłat za zajęcia nieobjęte planem studiów na specjalności dodatkowej

24 września 2013

43/2013 w sprawie zmiany zarządzenia nr 41/2012 w sprawie opłat za studia wnoszonych przez cudzoziemców w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 października 2013

44/2013 w sprawie Procedury dokonywania zamówień publicznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 października 2013

45/2013 w sprawie zasad realizacji zamówień, których wartość nie wymaga stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

8 listopada 2013

46/2013 w sprawie zmiany Regulaminu określającego zasady i tryb sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

8 listopada 2013

47/2013 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

8 listopada 2013

48/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu ,,Konkursu wiedzy
o Unii Europejskiej”

22 listopada 2013

49/2013 w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania dokumentacji jednolitej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz procedur zarządzania incydentami bezpieczeństwa IT i zasobami informatycznymi w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

2 grudnia 2013

50/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu zgłaszania do ubezpieczenia zdrowotnego studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

2 grudnia 2013

51/2013 w sprawie zmiany Regulaminu Tworzenia
i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

3 grudnia 2013

52/2013 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

4 grudnia 2013

53/2013 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

4 grudnia 2013

54/2013 w sprawie zmiany zarządzenia nr47/2012 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie powołania Pełnomocnika Rektora
ds. Jakości Kształcenia

6 grudnia 2013

55/2013 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6 grudnia 2013

56/2013 w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie zarządzania majątkiem trwałym i zarządzania kadrami

19 grudnia 2013

57/2013 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 32/2013 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

19 grudnia 2013

58/2013 w sprawie uchylenia zarządzenia nr 33/2013 w sprawie ustalenia wzoru umowy o warunkach odpłatności na studiach stacjonarnych na drugim lub kolejnym kierunku studiów

19 grudnia 2013

59/2013 w sprawie Zasad Gospodarki Finansowej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..