2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2012 roku

Zarządzenia Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie wydane w 2012 roku

 

Data zarządzenia

Numer i tytuł zarządzenia

2 stycznia 2012

1/2012 w sprawie Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6 lutego 2012

2/2012 w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej

6 lutego 2012

3/2012 w sprawie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6 lutego 2012

4/2012 w sprawie Regulaminu konkursu ortograficznego Dyktando Chełmskie

24 lutego 2012

5/2012 w sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania skarg
 i wniosków

5 marca 2012

6/2012 w sprawie wprowadzenia Regulaminu uczelnianego konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej

10 kwietnia 2012

7/2012 w sprawie Zasad przeprowadzania okresowej oceny nauczycieli akademickich

10 kwietnia 2012

8/2012 w sprawie powołania Komisji ds. Oceny Nauczycieli Akademickich

7 maja 2012

9/2012 w sprawie wprowadzenia Regulaminu określającego zasady
i tryb sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

10 maja 2012

10/2012 w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2012/2013

10 maja 2012

11/2012 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

10 maja 2012

12/2012 w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na rok akademicki 2012/2013

25 maja 2012

13/2012 w sprawie Regulaminu Wynagradzania Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie za pracę świadczoną
w ramach realizacji projektów finansowych ze środków zewnętrznych

25 maja 2012

14/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Zakładowym regulaminie Premiowania Pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Niebędących Nauczycielami Akademickimi

25 maja 2012

14A/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

1 czerwca 2012

15/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

1 czerwca 2012

16/2012 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

25 czerwca 2012

17/2012 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 12/2011 w sprawie opłat za kursy dokształcające

20 lipca 2012

18/2012 w sprawie powołania Komisji Konkursowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

20 lipca 2012

19/2012 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji wykonanych robót w ramach inwestycji Laboratorium Budownictwa CSI PWSZ w Chełmie

24 lipca 2012

20/2012 w sprawie wprowadzenia Procedury obiegu dokumentów księgowych zewnętrznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

24 lipca 2012

21/2012 w sprawie zasad realizacji wyjazdów pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w ramach programu LLP - Erasmus

27 lipca 2012

22/2012 w sprawie organizacji roku akademickiego 2012/2013

2 sierpnia 2012

23/2012 w sprawie wzoru oświadczenia składanego przez kandydata na studia stacjonarne

7 sierpnia 2012

24/2012 w sprawie zmiany Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

7 sierpnia 2012

25/2012 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych w PWSZ w Chełmie

7 sierpnia 2012

26/2012 w sprawie powołania Komisji ds. Potwierdzania Znajomości Języka Polskiego przez cudzoziemców w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

7 sierpnia 2012

27/2012 w sprawie zmiany Regulaminu uczelnianego konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

22 sierpnia 2012

28/2012 w sprawie powołania Komisji odbioru końcowego prac budowlanych wykonanych w ramach inwestycji ,,Budowa Centrum Studiów Inżynierskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie – etap I część I”

23 sierpnia 2012

29/2012 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

23 sierpnia 2012

30/2012 w sprawie ustalenia wzorów umów o warunkach odpłatności na studiach stacjonarnych oraz studiach niestacjonarnych

27 sierpnia 2012

31/2012 w sprawie wprowadzenia Procedury obiegu dokumentów księgowych zewnętrznych w Państwowej wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

27 sierpnia 2012

32/2012 w sprawie zasad wystawienia faktur za świadczone usługi edukacyjne w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 sierpnia 2012

33/2012 w sprawie powołania Rzecznika Dyscyplinarnego
ds. Studentów

28 sierpnia 2012

34/2012 w sprawie powołania Rzecznika Dyscyplinarnego
ds. Nauczycieli Akademickich

18 września 2012

35/2012 w sprawie określenia wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2012/2013

18 września 2012

36/2012 w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej

24 września 2012

37/2012 w sprawie składu Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

27 września 2012

38/2012 w sprawie ustalenia wzorów aneksów do umów oraz wzorów umów o warunkach odpłatności

27 września 2012

39/2012 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

27 września 2012

40/2012 w sprawie powołania Rady Bibliotecznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

27 września 2012

41/2012 w sprawie opłat za studia wnoszonych przez cudzoziemców w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

27 września 2012

42/2012 w sprawie wzorów umów o warunkach odpłatności za studia odbywane przez cudzoziemców

27 września 2012

43/2012 w sprawie powołania Uczelnianej Komisji ds. Zapewniania Jakości Kształcenia

28 września 2012

44/2012 w sprawie obniżenia wymiaru zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich

28 września 2012

45/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

28 września 2012

46/2012 w sprawie zasad wyłaniania 5 % najlepszych studentów do stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia

28 września 2012

47/2012 w sprawie powołania Pełnomocnika Rektora ds. Jakości Kształcenia

10 października 2012

48/2012 w sprawie opłat za kursy doszkalające – Szkolenie modułowe dla studentów kierunku Mechanika i budowa maszyn

22 października 2012

49/2012 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu ,,Laboratorium badan środowiskowych CSI PWSZ w Chełmie”

25 października 2012

50/2012 w sprawie powołania Zespołu ds. Opracowywania Raportu Samooceny na Kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie.

25 października 2012

51/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Szkolenia Personelu Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

25 października 2012

52/2012 w sprawie stawek za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich

22 listopada 2012

53/2012 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

22 listopada 2012

54/2012 w sprawie wzoru umowy za powtarzanie zajęć z jednego przedmiotu z długiem kredytowym

22 listopada 2012

55/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu
i Kontroli Dokumentów Księgowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

22 listopada 2012

56/2012 w sprawie utworzenia Zespołu Zarządzania Kryzysowego

22 listopada 2012

57/2012 w sprawie zmiany zarządzenia nr 8/2010 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie zasad realizacji zamówień, których wartość nie wymaga stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

3 grudnia 2012

58/2012 w sprawie wprowadzenia wzoru świadectwa ukończenia kursu

12 grudnia 2012

59/2013 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..