2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2011 roku

Zarządzenia Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie wydane w 2011 roku

 

  • Zarządzenie nr 1/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 2/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 3/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 4/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 17 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 5/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 24 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 6/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 24 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 7/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 8/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
  • Zarządzenie nr 9/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 27/2010 Rektora Państowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Regulaminie dnia 28 lipca 2010 roku w sprawie organizacji roku akademickiego 2010/2011
  • Zarządzenie nr 10/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 35/2008 Rektora Państowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Regulaminie dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie powołania zespołów do spraw opracowania projektu zmian organizacyjnych w Państwowej Wyższej Szkołe Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 11/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu na Ex libris (graficzny znak własnościowy) Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 12/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie opłat za kursy dokształcające
  • Zarządzenie nr 13/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 8 lutego 2011 r. w sprawie przekształcenia Instytutu Nauk Technicznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 14/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 8 lutego 2011 r. w sprawie utworzenia Akademickiego Centrum Współpracy Transgranicznej
  • Zarządzenie nr 15/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 8 lutego 2011 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 16/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 marca 2011 r. w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 17/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 marca 2011 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 23/2010 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe
  • Zarządzenie nr 18/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 28 marca 2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 19/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 4/2010 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 2 lutego 2010 roku w sprawie opłat za korzystanie z pokoi gościnnych
  • Zarządzenie nr 20/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Szkolenia Personelu Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
    w Chełmie
  • Zarządzenie nr 21/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz komisji rekrutacyjnych
  • Zarządzenie nr 22/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na rok akademicki 2011/2012
  • Zarządzenie nr 23/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie zasad Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 24/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 17 maja 2011 r. w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 25/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów
  • Zarządzenie nr 26/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 27 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 21/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w sprawie Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz komisji rekrutacyjnych
  • Zarządzenie nr 27/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 27 czerwca 2011 r. w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 28/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 4 lipca 2011 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 29/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 8 lipca 2011 r. w sprawie szkolenia komputerowego dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzanie nr 30/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 2 sierpnia 2011 r. w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe
  • Zarządzenie nr 31/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 3 sierpnia 2011 r. w sprawie organizacji roku akademickiego 2011/2012
  • Zarządzenie nr 32/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 8 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Tworzenia Zmian i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 33/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 15 września 2011 r. w sprawie przekazania uprawnień do przyznawania świadczeń pomocy materialnej oraz ustalenia Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 34/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 15 września 2011 r. w sprawie określenia wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 35/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej
  • Zarządzenie nr 36/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie składu Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzanie nr 37/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 38/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 20/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 39/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie wzorów umów o warunkach opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych oraz studiach niestacjonarnych
  • Zarządzenie nr 40/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie opłaty za wydania legitymacji studenckiej, indeksu, dyplomu ukończenia studiów oraz dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych
  • Zarządzenie nr 41/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 22 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Szkolenia Personelu Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie oraz Powołania Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 42/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 26 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa dla zbioru Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 u beneficjenta PO KL oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym dla systemu Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 w beneficjenta PO KL
  • Zarządzenie nr 43/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Zasad sprawowania kontroli zarządczej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 44/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zarządzania ryzykiem w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 45/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie powołania Zespołu ds. kontroli zarządczej oraz oceny ryzyka w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej
    w Chełmie
  • Zarządzenie nr 46/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie utworzenia Katedry Slawistyki
  • Zarządzenie nr 47/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełm
  • Zarządzenie nr 48/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 30 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Księgowych
  • Zarządzenie nr 49/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 24 października 2011 r. w sprawie ustanowienia Dnia Rektorskiego
  • Zarządzenie nr 50/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 4 listopada 2011 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 36/2007 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 listopada 2007 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej
  • Zarządzenie nr 51/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 14 listopada 2011 r. w sprawie obowiązku składania oświadczeń przez studentów studiów stacjonarnych
  • Zarządzenie nr 52/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 16 listopada 2011 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 53/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów
  • Zarządzenie nr 54/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 grudnia 2011 r. w sprawie zmian w składzie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 55/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 grudnia 2011 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Szkolenia Personelu Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • Zarządzenie nr 56/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 grudnia 2011 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 28/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2011/2012
  • Zarządzenie nr 57/2011 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie z dnia 6 grudnia 2011 r. w sprawie zasad monitorowania karier zawodowych absolwentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..