2019-05-20

Uchwały Senatu z 2017 roku

Lista uchwał podjętych przez

Senat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

w 2017 roku

CVI posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 6 lutego 2017 r.

1.

1/CVI/2017

w sprawie wprowadzenia zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2016

2.

2/CVI/2017

w sprawie przyjęcia prowizorium planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na rok 2017

3.

3/CVI/2017

w sprawie zatrudnienia nauczyciela akademickiego w wymiarze nieprzekraczającym połowy etatu

4.

4/CVI/2017

w sprawie wystąpienia z wnioskiem o akredytację do Krajowej Rady Akredytacyjnej Szkół Pielęgniarek i Położnych

5.

5/CVI/2017

w sprawie praktyk zawodowych w ramach projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”

6.

6/CVI/2017

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

 

CVII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 23 lutego 2017 r.

1.

1/CVII/2017

w sprawie zmiany uchwały nr 2/CIV/2016 w sprawie zwiększenia kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżącym

2.

2/CVII/2017

w sprawie zmiany uchwały dotyczącej rodzaju zajęć dydaktycznych rozliczanych w ramach pensum i wymiaru pensum dla poszczególnych stanowisk zakresu prac, które stanowią przedmiot prawa autorskiego oraz zasad i trybu powierzania zajęć dydaktycznych w godzinach ponadwymiarowych

3.

3/CVII/2017

w sprawie wypowiedzenia warunków pracy nauczycielowi akademickiemu

4.

4/CVII/2017

w sprawie wypowiedzenia warunków pracy nauczycielowi akademickiemu

5.

5/CVII/2017

w sprawie wypowiedzenia warunków pracy nauczycielowi akademickiemu

6.

6/CVII/2017

w sprawie wypowiedzenia warunków pracy nauczycielowi akademickiemu

7.

7/CVII/2017

w sprawie wypowiedzenia warunków pracy nauczycielowi akademickiemu

8.

8/CVII/2017

w sprawie wystąpienia z wnioskiem o przyznanie Rektorowi Uczelni wynagrodzenia z dodatkowych środków

 

 

CVIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 27 marca 2017 r.

1.

1/CVIII/2017

w sprawie wniosku o przyznanie nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia organizacyjne

2.

2/CVIII/2017

w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Edukacji Narodowej o nadanie „Medalu Komisji Edukacji Narodowej”

3.

3/CVIII/2017

w sprawie wniosku Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie o nadanie odznaczeń pracownikom Uczelni

4.

4/CVIII/2017

w sprawie warunków i trybu oraz terminu rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji na I rok studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2018/2019

5.

5/CVIII/2017

w sprawie zmiany uchwały nr 1/CI/2016 z dnia 16 maja 2016 r. w sprawie warunków i trybu oraz terminu rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji na I rok studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2017/2018

6.

6/CVIII/2017

w sprawie zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad oraz laureatów konkursów ogólnopolskich w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

7.

7/CVIII/2017

w sprawie zatwierdzenia programu dodatkowych zajęć warsztatowych dla studentów kierunku Matematyka

8.

8/CVIII/2017

w sprawie zatwierdzenia programu dodatkowych zajęć warsztatowych dla studentów kierunku Mechanika i budowa maszyn

9.

9/CVIII/2017

w sprawie utworzenia nowego kierunku studiów podyplomowych

 

CIX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 28 kwietnia 2017 r.

1.

1/CIX/2017

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie za rok 2016

2.

2/CIX/2017

w sprawie zatwierdzenia planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2017.

3.

3/CIX/2017

w sprawie określenia wysokości odpisu podstawowego na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

4.

4/CIX/2017

w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

5.

5/CIX/2017

w sprawie przystąpienia do „Programu praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” w ramach II naboru ofert

6.

6/CIX/2017

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

7.

7/CIX/2017

w sprawie kursów i szkoleń

 

CX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 29 maja 2017 r.

1.

1/CX/2017

w sprawie zmiany Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

2.

2/CX/2017

w sprawie inwestycji „Dom Studencki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

3.

3/CX/2017

w sprawie inwestycji „Budowa hangaru wraz z zapleczem socjalno warsztatowym w ramach realizowanego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

4.

4/CX/2017

w sprawie inwestycji „Budowa pasa startowego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

5.

5/CX/2017

w sprawie inwestycji „Śmigłowce szkolno treningowe dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

6.

6/CX/2017

w sprawie inwestycji „Jednosilnikowe samoloty szkolno-treningowe dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego PWSZ w Chełmie”

7.

7/CX/2017

w sprawie inwestycji „Samolot szkolno-treningowy klasy MEP(L) dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej

w Chełmie”

8.

8/CX/2017

w sprawie inwestycji „Samolot szkolno-treningowy do szkolenia w lotach według przyrządów (IR) dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

9.

9/CX/2017

w sprawie inwestycji „Symulator lotów dla pilotów śmigłowcowych typu FNTP II dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”

10.

10/CX/2017

w sprawie wstrzymania rekrutacji na kierunek Filologia polska

11.

11/CX/2017

w sprawie uruchomienia nowej specjalności kształcenia

12.

12/CX/2017

w sprawie zatwierdzenia programu dodatkowych zajęć warsztatowych ORACLE dla studentów kierunku Matematyka

13.

13/CX/2017

w sprawie zatwierdzenia wzoru dyplomu ukończenia studiów  w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

14.

14/CX/2017

w sprawie utworzenia kursów dokształcających

 

CXI posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 13 czerwca 2017  r.

1.

1/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Matematyki i Informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

2.

2/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Technicznych i Lotnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3.

3/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Neofilologii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

4.

4/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

5.

5/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Rolniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6.

6/CXI/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

7.

7/CXI/2017

w sprawie określenia liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2017/2018

8.

8/CXI/2017

w sprawie utworzenia studiów drugiego stopnia na kierunku Pielęgniarstwo

9.

9/CXI/2017

w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów II stopnia na kierunku Pielęgniarstwo

10.

10/CXI/2017

w sprawie programów studiów, w tym planów studiów na kierunku Pielęgniarstwo

11.

11/CXI/2017

w sprawie opisów efektów kształcenia na kierunkach  studiów prowadzonych w PWSZ w Chełmie

12.

12/CXI/2017

w sprawie kształcenia na profilu ogólnoakademickim

13.

13/CXI/2017

w sprawie praktyk zawodowych w ramach projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” w ramach II naboru ofert

14.

14/CXI/2017

w sprawie zatwierdzenia programu dodatkowych zajęć warsztatowych dla studentów kierunku Mechanika i budowa maszyn

 

 

 

CXII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 25 września 2017  r.

1.

1/CXII/2017

w sprawie przyjęcia Regulaminu Pracy Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie kadencji 2017 - 2021

2.

2/CXII/2017

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rektora z działalności Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3.

3/CXII/2017

w sprawie zmiany nazwy specjalności kształcenia prowadzonej w ramach kierunku Filologia

4.

4/CXII/2017

w sprawie programów studiów, w tym planów studiów

5.

5/CXII/2017

w sprawie zniesienia studiów pierwszego stopnia na kierunku Filologia polska

6.

6/CXII/2017

w sprawie odwołania Dyrektora Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

7.

7/CXII/2017

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

8.

8/CXII/2017

w sprawie powołania kierownika Katedry Stosunków Międzynarodowych

9.

9/CXII/2017

w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego

10.

10/CXII/2017

w sprawie nawiązania stosunku pracy z  nauczycielami akademickimi w wymiarze nieprzekraczającym połowy pełnego wymiaru czasu pracy

11.

11/CXII/2017

w sprawie zmiany uchwały dotyczącej rodzaju zajęć dydaktycznych rozliczanych w ramach pensum i wymiaru pensum dla poszczególnych stanowisk, zakresu prac, które stanowią przedmiot prawa autorskiego oraz zasad i trybu powierzania zajęć dydaktycznych w godzinach ponadwymiarowych

12.

12/CXII/2017

w sprawie zmian w Regulaminie zarządzania prawami autorskimi, prawami pokrewnymi  i prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

13.

13/CXII/2017

w sprawie przystąpienia do Programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej

14.

14/CXII/2017

w sprawie przystąpienia do „Programu praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” w ramach III naboru ofert

15.

15/CXII/2017

w sprawie praktyk zawodowych w ramach projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” w ramach III naboru ofert

16.

16/CXII/2017

w sprawie zatwierdzenia programu dodatkowych zajęć warsztatowych dla studentów kierunku Mechanika i budowa maszyn

17.

17/CXII/2017

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

18.

18/CXII/2017

w sprawie planu i programu Kursu przygotowawczego do poprawkowej matury z matematyki

19.

19/CXII/2017

w sprawie likwidacji studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń

20.

20/CXII/2017

w sprawie zmian w Regulaminie korzystania z infrastruktury badawczej Uczelni oraz w uchwale w sprawie zasad pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne w PWSZ w Chełmie

21.

21/CXII/2017

w sprawie określenia wzoru umowy na studia stacjonarne i niestacjonarne w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

22.

22/CXII/2017

w sprawie przyjęcia oceny efektów kształcenia

23.

23/CXII/2017

w sprawie zmiany uchwały w sprawie Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

CXIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 13 listopada 2017 r.

1.

1/CXIII/2017

w sprawie badania sprawozdania finansowego Uczelni za rok 2017

2.

2/CXIII/2017

w sprawie utworzenia studiów pierwszego stopnia na kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne

3.

3/CXIII/2017

w sprawie studiów podyplomowych

4.

4/CXIII/2017

w sprawie utworzenia kursu Repetytorium z fizyki

 

CXIV posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 18 grudnia 2017 r.

1.

1/CXIV/2017

w sprawie zmiany wysokości odpisu podstawowego na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

2.

2/CXIV/2017

w sprawie wprowadzenia zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2017

3.

3/CXIV/2017

w sprawie ankiety dotyczącej poziomu kształcenia studentów

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..