2019-05-20

Uchwały Senatu z 2013 roku

Uchwały Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie podjęte
w 2013 roku

  

LXXVIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 25 marca 2013 r.

1.

1/LXXVIII/2013

w sprawie przyjęcia prowizorium planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2013

2.

2/LXXVIII/2013

w sprawie wniosku o przyznanie indywidualnej nagrody
Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego

3.

3/LXXVIII/2013

w sprawie utworzenia kierunku Pielęgniarstwo

4.

4/LXXVIII/2013

w sprawie utworzenia kierunku Ratownictwo medyczne

5.

5/LXXVIII/2013

w sprawie przeznaczenia dodatkowych środków na zwiększenie wynagrodzeń w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

LXXIX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 22 kwietnia 2013 r.

1.

1/LXXIX/2013

w sprawie zmiany Uchwały nr 3/LXXI/2012 z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu pomostowego

2.

2/LXXIX/2013

w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Studiów  Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3.

3/LXXIX/2013

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Resocjalizacja
 i Socjoterapia

4.

4/LXXIX/2013

w sprawie utworzenia kursu dokształcającego

5.

5/LXXIX/2013

w sprawie efektów kształcenia dla kierunku Pielęgniarstwo
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

 

LXXX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 27 maja 2013 r.

1.

1/LXXX/2013

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie za rok 2012

2.

2/LXXX/2013

w sprawie zaciągnięcia kredytu z przeznaczeniem na spłatę kredytu pomostowego

3.

3/LXXX/2013

w sprawie zaciągnięcia kredytu

4.

4/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

5.

5/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

6.

6/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

7.

7/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

8.

8/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

9.

9/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

10.

10/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

11.

11/LXXX/2013

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

12.

12/LXXX/2013

w sprawie warunków i trybu rekrutacji na I rok studiów
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2014/2015

13.

13/LXXX/2013

w sprawie określenia liczby miejsc dostępnych dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2013/2014

14.

14/LXXX/2013

w sprawie zawarcia umowy o współpracy z Narodowym Uniwersytetem Pedagogicznym imienia Włodzimierza Hnatiuka
w Tarnopolu

15.

15/LXXX/2013

w sprawie utworzenia kursu dokształcającego

16.

16/LXXX/2013

w sprawie zamiany nieruchomości

17.

17/LXXX/2013

w sprawie planu studiów i programu kształcenia dla kierunku Pielęgniarstwo

 

LXXXI posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 28 czerwca 2013 r.

1.

1/LXXXI/2013

w sprawie zatwierdzenia planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2013 

2.

2/LXXXI/2013

w sprawie określenia liczby studentów studiów stacjonarnych finansowanych z budżetu państwa na poszczególnych kierunkach studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie
w roku akademickim 2013/2014

3.

3/LXXXI/2013

w sprawie zmiany uchwały nr 9/LXXIV/2012 w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za studia oraz usługi edukacyjne w PWSZ w Chełmie

4.

4/LXXXI/2013

w sprawie uruchomienia nowych specjalności kształcenia

5.

5/LXXXI/2013

w sprawie likwidacji Katedry Historii w ramach Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

6.

6/LXXXI/2013

w sprawie likwidacji Katedry Germanistyki w ramach Instytutu Neofilologii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

 

LXXXII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 23 września 2013 r.

1.

1/LXXXII/2013

w sprawie przyjęcia Regulaminu Pracy Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie kadencji 2013 - 2017

2.

2/LXXXII/2013

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rektora z działalności Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3.

3/LXXXII/2013

w sprawie zmiany Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

4.

4/LXXXII/2013

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

5.

5/LXXXII/2013

w sprawie potwierdzenia osiągnięć w pracy naukowej i zawodowej

6.

6/LXXXII/2013

w sprawie zatrudnienia nauczycieli akademickich w wymiarze nieprzekraczającym połowy etatu

7.

7/LXXXII/2013

w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej do Spraw Nauczycieli Akademickich

8.

8/LXXXII/2013

w sprawie zgłoszenia kandydatur do stypendium ministra w roku akademickim 2013/2014

9.

9/LXXXII/2013

w sprawie planów studiów i programów kształcenia

10.

10/LXXXII/2013

w sprawie uruchomienia nowej specjalności kształcenia

11.

11/LXXXII/2013

w sprawie przyjęcia oceny efektów kształcenia

12.

12/LXXXII/2013

w sprawie Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

13.

13/LXXXII/2013

w sprawie wprowadzenia zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2013

14.

14/LXXXII/2013

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

15.

15/LXXXII/2013

w sprawie efektów kształcenia oraz planów i programów zajęć nieobjętych planem studiów i programem kształcenia

16.

16/LXXXII/2013

w sprawie utworzenia domu studenckiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

17.

17/LXXXII/2013

W sprawie efektów kształcenia dla studiów drugiego stopnia
o profilu ogólno akademickim na kierunku Matematyka
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

 

LXXXIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 16 grudnia 2013 r.

1.

1/LXXXIII/2013

w sprawie wprowadzenia zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2013 

2.

2/LXXXIII/2013

w sprawie badania sprawozdania finansowego Uczelni za rok 2013

3.

3/LXXXIII/2013

w sprawie przyjęcia prowizorium planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2014

4.

4/LXXXIII/2013

w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego

5.

5/LXXXIII/2013

w sprawie ankiety dotyczącej poziomu kształcenia studentów

6.

6/LXXXIII/2013

w sprawie planu studiów i programu kształcenia dla studiów drugiego stopnia na kierunku Matematyka 

7.

7/LXXXIII/2013

w sprawie zmiany uchwały nr 9/LXXIV/2012 w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za studia oraz usługi edukacyjne w PWSZ w Chełmie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..