2019-05-20

Uchwały Senatu z 2012 roku

Uchwały Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie podjęte w 2012 roku

 

 

 

LXVIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 6 lutego 2012 r.

1.

1/LXVIII/2012

w sprawie Ośrodka Kształcenia Lotniczego PWSZ w Chełmie

2.

2/LXVIII/2012

w sprawie zbycia nieruchomości

3.

3/LXVIII/2012

w sprawie zatrudnienia nauczycieli akademickich

4.

4/LXVIII/2012

w sprawie uruchomienia nowych specjalności kształcenia

5.

5/LXVIII/2012

w sprawie zawarcia umów o współpracy w ramach programu Erasmus

6.

6/LXVIII/2012

w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zwiększenie dodatku funkcyjnego Rektora Uczelni

 

LXIX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 22 lutego 2012 r.

1.

1/LXIX/2012

w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zwiększenie dodatku funkcyjnego Rektora Uczelni

 

LXX posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 27 marca 2012 r.

1.

1/LXX/2012

w sprawie Regulaminu zarządzania prawami autorskimi, prawami pokrewnymi i prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

2.

2/LXX/2012

w sprawie zatwierdzenia Arkusza Okresowej Oceny Nauczycieli Akademickich

3.

3/LXX/2012

w sprawie powołania Odwoławczej Komisji ds. Oceny Nauczycieli Akademickich

4.

4/LXX/2012

w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o nadania odznaczeń pracownikom Uczelni

5.

5/LXX/2012

w sprawie zmiany uchwały nr 3/LVII/2010 w sprawie Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

LXXI posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 23 kwietnia 2012 r.

1.

1/LXXI/2012

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie za rok 2011

2.

2/LXXI/2012

w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego

3.

3/LXXI/2012

w sprawie zaciągnięcia kredytu pomostowego

4.

4/LXXI/2012

w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

 

LXXII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 22 maja 2012 r.

1.

1/LXXII/2012

w sprawie warunków i trybu rekrutacji na I rok studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie w roku akademickim 2013/2014

2.

2/LXXII/2012

w sprawie określenia liczby miejsc dostępnych dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2012/2013

3.

3/LXXII/2012

w sprawie zgłaszania kandydatów na członka Komisji Dyscyplinarnej do Spraw Nauczycieli Akademickich przy Radzie Głównej Nauki
i Szkolnictwa Wyższego

4.

4/LXXII/2012

w sprawie  zatwierdzenia planu rzeczowo-finansowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2012

5.

5/LXXII/2012

w sprawie uruchomienia nowych specjalności kształcenia

6.

6/LXXII/2012

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

 

LXXIII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 11 czerwca 2012 r.

1.

1/LXXIII/2012

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

2.

2/LXXIII/2012

w sprawie zmiany Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie

3.

3/LXXIII/2012

w sprawie określenia opisów efektów kształcenia dla kierunków prowadzonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

4.

4/LXXIII/2012

w sprawie efektów kształcenia dla kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

5.

5/LXXIII/2012

w sprawie efektów kształcenia dla kierunku Matematyka w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

6.

6/LXXIII/2012

w sprawie utworzenia studiów podyplomowych

 

LXXIV posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 29 czerwca 2012 r.

1.

1/LXXIV/2012

w sprawie rozwiązania stosunku pracy

2.

2/LXXIV/2012

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Matematyki i Informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

3.

3/LXXIV/2012

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Technicznych
i Lotnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

4.

4/LXXIV/2012

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Neofilologii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

5.

5/LXXIV/2012

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6.

6/LXXIV/2012

w sprawie powołania Dyrektora Instytutu Nauk Rolniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

7.

7/LXXIV/2012

w sprawie wyrażenia zgody na kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia w ramach stosunku pracy przez Rektora PWSZ w Chełmie

8.

8/LXXIV/2012

w sprawie rodzaju zajęć dydaktycznych rozliczanych w ramach pensum
i wymiaru pensum dla poszczególnych stanowisk, zakresu prac, które stanowią przedmiot prawa autorskiego oraz zasad i trybu powierzania zajęć dydaktycznych w godzinach ponadwymiarowych

9.

9/LXXIV/2012

w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za studia oraz usługi edukacyjne w PWSZ w Chełmie

10.

10/LXXIV/2012

w sprawie planów studiów i programów kształcenia

11.

11/LXXIV/2012

w sprawie zawarcia umów o współpracy w ramach programu Erasmus

12.

12/LXXIV/2012

w sprawie uruchomienia nowej specjalności kształcenia

13.

13/LXXIV/2012

w sprawie określenia liczby studentów studiów stacjonarnych na poszczególnych kierunkach studiów w roku akademickim 2012/2013
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

 

LXXV posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 26 września 2012 r.

1.

1/LXXV/2012

w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rektora z działalności Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

2.

2/LXXV/2012

w sprawie wystąpienia z wnioskiem o przyznanie Rektorowi Uczelni wynagrodzenia z dodatkowych środków

3.

3/LXXV/2012

w sprawie zatrudnienia nauczycieli akademickich w wymiarze nieprzekraczającym połowy etatu

4.

4/LXXV/2012

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

5.

5/LXXV/2012

w sprawie zmian w Regulaminie Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

6.

6/LXXV/2012

w sprawie zmiany uchwały nr 1/LVII/2010 w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej do Spraw Nauczycieli Akademickich

7.

7/LXXV/2012

w sprawie wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich do Rady Bibliotecznej

8.

8/LXXV/2012

w sprawie zgłoszenia kandydatur do stypendium ministra w roku akademickim 2012/2013

9.

9/LXXV/2012

w sprawie zawieszenia kształcenia na kierunku Historia

10.

10/LXXV/2012

w sprawie realizacji przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Chełmie projektu „Wyższe kompetencje – efektywne kształcenie”

11.

11/LXXV/2012

w sprawie określenia opisów efektów kształcenia oraz planów studiów i programów kształcenia na studiach podyplomowych

12.

12/LXXV/2012

w sprawie utworzenia kursu dokształcającego

 

LXXVI posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 20 listopada 2012 r.

1.

1/LXXVI/2012

w sprawie zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2012

2.

2/LXXVI/2012

w sprawie badania sprawozdania finansowego Uczelni za rok 2012

3.

3/LXXVI/2012

w sprawie w sprawie zaopiniowania Raportu samooceny kierunku Pedagogika

4.

4/LXXVI/2012

w sprawie utworzenia kursów dokształcających

 

LXXVII posiedzenie Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Chełmie z dnia 19 grudnia 2012 r.

1.

1/LXXVII/2012

w sprawie zmian w planie rzeczowo-finansowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie na rok 2012

2.

2/LXXVII/2012

w sprawie uchylenia uchwały nr 9/LXXV/2012 z dnia 26 września 2012 r. w sprawie zawieszenia kształcenia na kierunku Historia

3.

3/LXXVII/2012

W sprawie likwidacji studiów pierwszego stopnia na kierunku Historia

4.

4/LXXVII/2012

W sprawie ankiety dotyczącej poziomu kształcenia studentów

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..