2019-05-20

Zarządzenia Rektora z 2014 roku

Spis zarządzeń 2014

 

Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Data zarządzenia

Numer i tytuł zarządzenia

2 stycznia 2014 r.

1/2014 w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości

3 stycznia 2014 r.

2/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu literacko-plastycznego ,, Janusz Korczak – zawsze aktualny wzór moralnego postępowania”

3 stycznia 2014 r.

3/2014 w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie zarządzania finansami oraz zarządzania jakością kształcenia

14 stycznia 2014 r.

4/2014 w sprawie zasad wystawiania faktur za świadczone usługi edukacyjne w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

14 stycznia 2014 r.

5/2014 w sprawie opłaty za wydanie duplikatu Certyfikatu dla uczestników szkoleń modułowych

15 stycznia 2014 r.

6/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu uczelnianego konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie III Edycja 2014

15 stycznia 2014 r.

7/2014 w sprawie wprowadzenia ,,Instrukcji w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej”

17 lutego 2014 r.

8/2014 w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania raportu samooceny kierunku Mechanika i budowa maszyn

3 marca 2014 r.

9/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu ,, Sprawdź siebie” – konkurs gramatyczny języka rosyjskiego

13 marca 2014 r.

10/2014 w sprawie zamiany zarządzenia nr 5/2014
w sprawie opłaty za wydanie duplikatu Certyfikatu dla uczestników szkoleń modułowych

14 marca 2014 r.

11/2014 w sprawie powołania Zespołu ds. opracowywania raportu samooceny kierunku Matematyka

24 marca 2014 r.

12/2014 w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie zarządzania kadrami, finansami oraz jakością kształcenia

24 marca 2014 r.

13/2014 w sprawie wysokości opłat za kurs Modelowanie bryłowe elementów części maszyn i założeń w systemie NX 8.5

1 kwietnia 2014 r.

14/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu plastycznego ,,Dbam o bezpieczeństwo w domu, szkole i na ulicy”

1 kwietnia 2014 r.

15/2014 w sprawie wprowadzenia zmian w instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Księgowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

14 kwietnia 2014 r.

16/2014 w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie o wartości przekraczającej 30 000 euro

16 kwietnia 2014 r.

17/2014 w sprawie zasad realizacji zamówień, których wartość nie wymaga stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

25 kwietnia 2014 r.

18/2014 w sprawie zmiany zarządzenia nr 7/2012 z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie Zasad przeprowadzania okresowej oceny nauczycieli akademickich

12 maja 2014 r.

19/2014 w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na rok akademicki 2014/2015

12 maja 2014 r.

20/2014 w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia w roku akademickim 2014/2015

12 maja 2014 r.

21/2014 w sprawie w sprawie wzoru oświadczenia składnego przez kandydata na studia stacjonarne

15 maja 2014 r.

22/2014 w sprawie zmian w Zakładowym Regulaminie Premiowania Pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Niebędących Nauczycielami Akademickimi

15 maja 2014 r.

23/2014 w sprawie zasad oceny i monitorowania efektów kształcenia w PWSZ w Chełmie

15 maja 2014 r.

24/2014 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

21 maja 2014 r.

25/2014 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

2 czerwca 2014 r.

26/2014 w sprawie powołania Komisji odbioru końcowego prac budowlanych wykonanych w ramach inwestycji ,,Budowa laboratorium badań środowiskowych CSI PWSZ w Chełmie”

2 czerwca 2014 r.

27/2014 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie uczelnianego konkursu fotograficznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie III Edycja 2014

2 czerwca 2014 r.

28/2014 w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na studia podyplomowe

2 czerwca 2014 r.

29/2014 w sprawie Komisji Kwalifikacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

2 czerwca 2014 r.

30/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji do projektu MindSteps

2 czerwca 2014 r.

31/2014 w sprawie obowiązku składania oświadczeń przez studentów studiów stacjonarnych

2 czerwca 2014 r.

32/2014 w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie zarządzania kadrami oraz jakością kształcenia

2 czerwca 2014 r.

33/2014 w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie zarządzania majątkiem trwałym, zarządzania finansami oraz systemu identyfikacji środków trwałych

19 czerwca 2014 r.

34/2014 w sprawie wprowadzenia Programu Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

23 czerwca 2014 r.

35/2014 w sprawie elektronicznej legitymacji studenckiej

23 czerwca 2014 r.

36/2014 w sprawie opłat za wydanie dokumentów związanych z tokiem studiów

23 czerwca 2014 r.

37/2014 r. w sprawie weryfikacji efektów kształcenia

30 czerwca 2014 r.

38/2014 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej na kierunek Pielęgniarstwo

15 lipca 2014 r.

39/2014 w sprawie organizacji roku akademickiego 2014/2015

15 lipca 2014 r.

40/2014 w sprawie przechowywania prac sprawdzających i zaliczeniowych

13 sierpnia 2014 r.

41/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przemarszu uczestników uroczystości związanych z Inauguracją Roku Akademickiego 2014/2015

13 sierpnia 2014 r.

42/2014 w sprawie zasad finansowania kosztów eksploatacyjnych budynków wchodzących w skład Centrum Studiów Inżynierskich PWSZ w Chełmie

1 września 2014 r.

43/2014 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Tworzenia i Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

1 września 2014 r.

44/2014 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 25/2014 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych oraz uczelnianej komisji rekrutacyjnej

1 września 2014 r.

45/2014 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 19/2014 w sprawie ustalenia kalendarza postępowania rekrutacyjnego na rok akademicki 2014/2015

15 września 2014 r.

46/2014 w sprawie procesu dyplomowania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

15 września 2014 r.

47/2014 w sprawie uchylenia zarządzenia nr 24/2013 z dnia 2 lipca 2013 r.

15 września 2014 r.

48/2014 w sprawie powołania Rzecznika Dyscyplinarnego ds. Nauczycieli Akademickich

15 września 2014 r.

49/2014 w sprawie oświadczenia studenta przenoszącego się z innej Uczelni o kontynuowaniu studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

22 września 2014 r.

50/2014 w sprawie przekazania uprawnień do przyznawania świadczeń pomocy materialnej oraz ustalenia Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

22 września 2014 r.

51/2014 w sprawie określenia wysokości dochodu uprawniającego studenta do ubiegania się o stypendium socjalne w roku akademickim 2014/2015

24 września 2014 r.

52/2014 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

24 września 2014 r.

53/2014 w sprawie składu Komisji Socjalnej ds. Pracowniczych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

24 września 2014 r.

54/2014 w sprawie wzoru umowy o warunkach odpłatności za studia odbywane przez cudzoziemców

24 września 2014 r.

55/2014 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie

24 września 2014 r.

56/2014 w sprawie utworzenia Instytutu Nauk Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

24 września 2014 r.

57/2014 w sprawie powołania Komisji Stypendialnej oraz Odwoławczej Komisji Stypendialnej

24 września 2014 r.

58/2014 w sprawie ustalenia wzorów aneksów do umów o warunkach odpłatności za studia

24 września 2014 r.

59/2014 w sprawie ustalenia wzoru umowy na powtarzanie semestru dla studentów studiów stacjonarnych

24 września 2014 r.

60/2014 w sprawie zmiany Schematu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

30 października 2014r.

61/2014 w sprawie zmiany Regulaminu Przyznawania Pomocy Materialnej Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

30 października 2014r.

62/2014 w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe

14 listopada 2014 r.

63/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu Wiedzy o Unii Europejskiej – Edycja Druga

14 listopada 2014 r.

64/2014 w sprawie Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

14 listopada 2014 r.

65/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu ,,Ach, to nieważne, co będzie, a zresztą….” – Konkurs pieśni i poezji Bułata Okudżawy

9 grudnia 2014 r.

66/2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu konkursu literacko – plastycznego ,,Wartości wychowawcze zawarte w twórczości Janusza Korczaka”

9 grudnia 2014 r.

67/2014 w sprawie podziału dotacji otrzymanej na pomoc materialną dla studentów

18 grudnia 2014 r.

68/2014 w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania raportu samooceny kierunku Stosunki Międzynarodowe

18 grudnia 2014 r.

69/2014 w sprawie weryfikacji efektów kształcenia na studiach podyplomowych

18 grudnia 2014 r.

70/2014 w sprawie zmiany Zarządzenia 46/2014 w sprawie procesu dyplomowania w PWSZ w Chełmie

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..